מגוון מבצעים במחירים מטריפים ומשלוח מהיר עד הבית!
בלוג רנה

חד פעמי אונליין ליום הולדת ואירועים

חד פעמי אונליין ליום הולדת, לאירוע או לאירועים באופן כללי. במאמר הבא נדבר על חגיגת יום הולדת או אירוח כללי עם שולחן מעוצב מלא בכלים חד פעמיים. בצורה קצת שונה ממה שהיינו רגילים עד היום. ניתן ליצור עריכת שולחן כפי שכבר ציינו בעזרת מוצרים זולים ועדיין להגיע לאפקט ולנראות כללית קלאסית ויפה.


אם בעבר עריכת שולחן הצריכה שעות של מחשבה והשקעה כספית גדולה. היום יהיה ניתן לעשות זאת עם תכנון מועט בתקציב נמוך ובמקסימום שיק עיצובי. באמצעות מוצרי חד פעמי מעוצבים בצבעים קלאסיים ואחידים.

עריכת שולחן לכל מאורע עם כלים חד פעמיים


אם אתם מעוניינים לערוך שולחן לאירוח של משפחה, חברים או סתם ערב רומנטי מושקע המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.
כפי שאתם כבר יודעים ורגילים על מנת לערוך שולחן תצטרכו לרכוש פריטים ומוצרים כדוגמת מפת שולחן, כוסות צלחות, סכום וכמובן קישוטים נלווים כדוגמת חצאית שולחן קערות הגשה ומפיות מעוצבות ועוד ועוד.


כאשר אנחנו מדברים על עריכת שולחן באמצעות כלים חד פעמיים קלאסיים בצבעים אחידים. כאלו שיפיקו מראה נקי שעושה תיאבון וכמובן שיראה טוב. יש באפשרותנו לבחור במגוון צבעים חלקים שיעשו את העבודה וזמינים לרכישה במרבית החנויות ואתרי האינטרנט.

כלים חד פעמיים לפי צבע


הצבעים הדומיננטיים הקיימים נכון להיום בשוק הם: כחול, אדום, צהוב, שמנת, כסף, זהב, שחור, לבן. כמובן שקיימים גם צבעים מיוחדים יותר כדוגמת: אומברה או צבעי פסטל, כחול רויאל ועוד מגוון אפשרויות בצבעי הקשת שניתן ואף רצוי להרכיב איתם סט לעיצוב שולחן מלא.


אז ראשית יש לקחת בחשבון את סוג האירוע. אם מדובר בעריכת שולחן למסיבת יום הולדת שנה של הבן או הבת. תרצו לבחור בגוונים שמתאימים יותר לילדים והם הצבעים המוכרים. לבנים צבע כחול ולבנות צבע ורוד. כמובן שגם בבחירת הצבעים הללו ישנם גוונים נוספים “חדשים” יחסית כדוגמת ורוד בייבי עדין או פוקסיה מחוזק, כחול רויאל או כחול ים.


אם מדובר בעריכת שולחן למסיבת רווקות תרצו דווקא כאן לבחור בגוונים של ורוד או לחלופין רוז גולד. גם ורוד פוקסיה יכול להתאים. על מנת לקבל את מרקם מסיבתי נשי ועדיין לשמור על קו אחיד וקלאסי.

אם בא לכם להשתגע עם סט קשת בענן מדליק

פריטים משלימים לעריכת שולחן


אחרי שבחרתם את הצבע הנחשק ומקום האירוע כבר מוכן. כל שנותר לכם הוא לבחור את הפריטים עצמם שירכיבו את השולחן ואת העיצוב הכללי בהתאם לסוג האוכל אותו תרצו להגיש. במידה ואתם מתכננים שולחן אירוח פשוט שיכלול חטיפים, עוגיות, שתיה קלה ומעט אלכוהול תרצו לבחור בכלים חד פעמיים פשוטים יחסית. במידה ואתם יוצאים למסע אירוח מאסיבי הכולל ארוחות מלאות והגשת אוכל חם, תרצו לבחור בחד פעמי קצת יותר “קשיח” ואיכותי שלא יתקפל תחת הסטייק.


בכל אופציה שתבחרו, ראשית תבחרו מפה. גם בבחירת מפה ישנן מספר אפשרויות במנעד תקציבים שיכולות להתאים עבור עריכת שולחן. ישנן מפות שולחן פשוטות ארוזות המגיעות במגוון גדלים ועשויות חומר מתכלה ודק. ישנן מפות להצעת שולחן העשויות מניילון או מאלבד עם ייתרון מובהק לניקיון מהיר. וישנה אופציה לרכוש גליל אלבד – האופציה הזו עדיפה במצב בו תרצו לערוך את השולחן מספר פעמים כלומר לנקות את השאריות לאחר ארוחה ולהציע את השולחן מחדש בעריכה חדשה לטובת קינוחים מאפים או לטובת האסתטיקה הכללית.

כאן אפקט המחיר ייכנס לתוקפו מאחר וגלילי אלבד מגיעים באורכים גדולים יחסית ובאמצעות גזירה פשוטה אפשר להמשיך ולערוך.
ייתרון במפות חד פעמיות הוא שבסיומה של הארוחה מקפלים אותן ביחד עם כל הלכלוך ופשוט זורקים הכל לפח.


לאחר בחירת המפה יש לבחור את שאר המוצרים איתם תרכיבו את הסט הכולל.מספר פריטים שהם מאסט – מפיות, סכום, קערות או קעריות הגשה לסלטים וחטיפים וכמובן כוסות חד פעמיות. אליהם תוכלו להוסיף מדבקות קטנות במיתוג אישי או חבקים לסכום.


ניתן להוסיף שידרוגים קטנים שיהפכו את השולחן למושקע יותר. דוגמה טובה לכך הוא מעמד קאפקייקס או מרכז שולחן מעוצב. למשקיעים ניתן לשלב את שניהם יחד.

חד פעמי אונליין

אז לפני שניכנס לשלב הרעיונות והתמונות של כל הסטים הכי חמים לאירוח הבא שלכם. נתזכר אתכם שחד פעמי לא צריך לרכוש בחנויות, בשוק וברשתות הסטוק. חד פעמי אונליין הוא הדבר הבא. כאשר לא צריך לצאת מהבית, להסתובב, לחפש, להתאים ובעיקר לבזבז את הזמן והכסף. פשוט נכנסים לאתר אינטרנט שמתמחה במוצרי חד פעמי. בעלי ומנהלי האתר כבר דואגים לבצע עבורכם את כל ההתאמות.

בדרך כלל האתרים מלאים במגוון ענק של כלים חד פעמיים ובמחירים זולים בהרבה ממה שתשיגו בכל מקום אחר, כולם מציעים שירותי משלוחים מהירים והכל פשוט וקל.

רעיונות לעיצוב שולחן ותמונות להמחשה

להלן מספר דוגמאות לסטים שלמים בצבעים חלקים. צבעים קלאסיים שמרכיבים תמונת אירוח מהסרטים וניתנים לשימוש בכל ערב רומנטי, מסיבה או יום הולדת.

הסט הירוק – שחור – לבן

מתאים במיוחד לחגיגת יום הולדת כדורגל לילד ששרוף על מסי או רונלדו. את הסט הירוק ניתן יהיה לשלב עם כלים חד פעמיים בצבע שחור או לבן כמקשה אחת. כל שילוב כאן הוא מבורך והתמונות ידברו בעדן עצמן.

סט חד פעמי מלא בצבע ירוק כהה
סט חד פעמי שלם בצבע שחור
סט חד פעמי לבן קלאסי

חד פעמי בעיצוב פסטל ססגוני

יכול להתאים לחגיגת יום הולדת או מסיבת רווקות בקונספט יחודי. ניתן לשלב בתוכו גם שרשראות דגלים תואמות, ממתקים וקונפטי. מושלם לרכוש בחנות חד פעמי אונליין בתצורת סט שלם עם לפחות שישה חלקים.

סט חד פעמי בגווני פסטל ססגוני

סט חד פעמי ליום הולדת מבוגרים או ערב רומנטי

אם אתם מתכוונים לארח חברים, או מתכננים ארוחה רומנטית מושקעת. כדאי לכם לשקול לרכוש סט בצבעים של זהב או כסף. ניתן לשלב גם צבע שמנת למרקם עדין אך יוקרתי כאחד.

סט שלם לעריכת שולחן בצבע זהב
אותו הסט רק בצבע כסף יוקרתי
סט צבע שמנת לעיצוב שולחן מלא

קפצו לקטגוריית חד פעמי באתר קיטיטוס, אנחנו מבטיחים לכם שתמצאו מגוון מוצרים ענק. מחירים נוחים ומשלוח מהיר עד הבית. כמו כן תוכלו למצוא מגוון כלים חד פעמיים לעיצוב שולחן יום הולדת ורעיונות לעיצוב כללי לכל סוגי האירוח.

ֻ

בלוג רנה

ברוכים הבאים לבלוג הכי שמח במזרח התיכון!

כאן תוכלו לקבל את כל המידע שאתם באמת צריכים על חתונות, אירועים, ימי הולדת ואירוח במקסימום סטייל ובמינימום תקציב, תוכן סופר איכותי וממוקד מבית היבואן.

חיפוש בבלוג

חדשים באתר רנה

עקבו אחרינו בפייסבוק

עמוד החתונות

חדשים באתר קיטיטוס

עקבו אחרינו בפייסבוק

עמוד יום הולדת
צ’אט עם נציג אונלייןשאל שאלהמענה אנושי
מ- 10:00
צ'אט עם נציג

לפני שמרימים את הטלפון ניתן לחסוך זמן רב ולהתכתב עם נציג מטעמנו שזמין לענות לכם על כל שאלה
לחץ לשיחה עם נציג אנושי עכשיו סגור כעת

שירות לקוחות

לקוח קיים? שיחת ווטסאפ עם נציג בכל פניה בנוגע להזמנתך בקליק במספר 051-260-7868 (:
09:30-16:30 ימים א-ה

מכירות

אנחנו נשמח לדבר איתכם, אל תשאירו בבטן וחייגו 1700-707-737
שעות פעילות המוקד: ימים א’-ה’ בשעות 16:30 - 09:30

עדיין אין לך משתמש באתר? לחץ להרשמה

תהליך הרשמה מהיר ופשוט באמצעות קבלת מסרון לפלאפון
מגוון הטבות ללקוחותינו ומצטרפים חדשים

מיד עם סיום ההרשמה נשלח אליך הודעת סמס עם סיסמת התחברות לחשבונך.
רשום כבר? לחץ לכניסה

תהליך הרשמה מהיר ופשוט באמצעות קבלת מסרון לפלאפון
מגוון הטבות ללקוחותינו ומצטרפים חדשים

צ'אט עם נציג בווטסאפ