מגוון מבצעים במחירים מטריפים ומשלוח מהיר עד הבית!

קטגוריית מגזין חתונה

צילומי זוגיות בטבע – 4 מוצרים שהם מאסט!

21 בפברואר 2021
צילומי זוגיות בטבע זו חוויה מרגשת שנועדה להפגין את האהבה שלכם ולשמור תיעוד שלה למזכרת. בשנים האחרונות זה הפך לטקס מקובל ונפוץ בעיקר בקרב זוגות שנמצאים לפני חתונה. מלבד העצמת הקשר הזוגי, אתם יכולים להפיק מהיום הזה הנאה גדולה. שכן הצילום בטבע תחת כיפת השמיים מאפשר אווירה מרגיעה, מאושרת ומשוחררת. מלבד בגדים אלגנטיים וחגיגיים, ישנם עוד דברים שצריך לשים לב..

רעיונות לצילומי טראש דה דרס

20 בנובמבר 2018
טראש דה דרס
הימים בהם החתן והכלה היו מצטלמים רק ביום האירוע כבר רחוקים מאד. כיום, המון זוגות בוחרים לתעד את רגעי הזוגיות המרגשים גם לפני האירוע, כאשר תיעוד זה נשאר כמזכרת יפה ורומנטית לשנים רבות. צילומי טראש דה דרס הפכו לצילומים הנחשקים ביותר, כאשר ניתן להשמיש את הצילומים לשלל מטרות: התמונות מתפרסמות כמודעת SAVE THE DATE לפני האירוע, התמונות מודפסות על הזמנת..

משפטים נבחרים להזמנת החתונה שלכם

20 בנובמבר 2018
הזמנות לחתונה
עד לרגע בו האורחים יגיעו אל פתח מתחם האירועים בכדי לחגוג אתכם, ההזמנה תהיה הפנים של האירוע. שוב ושוב עולה השאלה האם כדאי לשלוח לאורחים את ההזמנה המסורתית, או שניתן דווקא לשלוח הזמנות דיגיטליות ברוח התקופה. ההמלצה החמה היא לשמר את המסורת היפה של הזמנה מודפסת בתוך מעטפה – היא יוצרת את החוויה האישית ביותר, המכובדת ביותר ואפילו הרומנטית ביותר...

למה כדאי לרכוש כיפות מודפסות לחתונה?

20 בנובמבר 2018
כיפות לחתונה דגם soulmates
הדרך ליצירת אירוע מדויק עוברת בהענקת תשומת לב גם לפרטים הקטנים. כיום, תוכלו להתארגן מראש עם כיפות שיוענקו לכל הגברים המגיעים לאירוע. הכיפות לא ישמשו את האורחים אך ורק בטקס החופה, אלא שהן יוענקו כמזכרת יפה מכם. הכיפות תומכות את מיתוג האירוע שלכם ומוסיפות לו המון חן, וכל הנדרש מכם הוא לבחור את ההדפס החביב עליכם ביותר לאירוע של חייכם!..

אז איך תהפכו את האירוע שלכם למיוחד יותר?

20 בנובמבר 2018
אירוע החתונה שלכם הוא הבחירות שאתם עושים. לשמחתכם, תוכלו לעשות לא מעט בכדי להכתיר את האירוע שלכם כאירוע מיוחד. בקרוב מאד תעמדו תחת החופה, וכעת, כשאתם בשיא ההכנות לאירוע המרגש של חייכם, תוכלו לקבל כמה טיפים מדליקים במטרה להפוך את אירוע האהבה שלכם לאירוע מיוחד שירגש אתכם ואת האורחים. על החתונה ההפוכה שמעתם? הדרך הראשונה להפוך את האירוע שלכם למיוחד..

ארגון חתונה: טיפים לארגון חתונה מדליקה

20 בנובמבר 2018
בדיוק בגלל העובדה שהאירוע שלכם הינו אירוע חד פעמי, אתם רוצים להבטיח כי אתם עושים הכל על מנת להפוך אותו למדליק, מרגש ולא שגרתי. אירועי החתונה, או על פי המיתוג החדש – אירועי האהבה, הינם אירועים שהזוגות המאורסים משקיעים בהם רבות – גם כסף וגם זמן. רגע לפני שגם אתם מתחילים את ארגון האירוע, קבלו כמה רעיונות מבית רנה שיוסיפו..

5 סיבות טובות לביצוע צילומי טראש דה דרס

23 במאי 2018
5 סיבות טובות לביצוע צילומי טראש דה דרס
צילומי “השחת את השמלה” הפכו ללהיט ענק בקרב קהל המאורסים! למי שטרם מכיר, מדובר על סט צילומים שנערך לפני האירוע או אחרי האירוע, כאשר המטרה היא לשבור את המוסכמות ולהפוך את קוד הלבוש הפורמלי והמפואר המאפיין את החתן והכלה, לחגיגה משחררת שבסופה שמלת הכלה וחליפת החתן לא בדיוק נראים כפי שהם אמורים להיות. לפניכם, 5 סיבות טובות לעשות צילומים שכאלו..

5 הכללים לצילומי זוגות לפני החתונה

23 במאי 2018
5 הכללים לצילומי זוגות לפני החתונה
אם בעבר הזוגות המאורסים היו מצטלמים רק ביום האירוע שלהם רגע לפני הכניסה לחופה, הרי שכיום הסטנדרט הינו שונה לגמרי, והזוגות רוצים תיעוד כמה שיותר נרחב מהרגעים המרגשים ביותר. אם גם אתם החלטתם לערוך צילומים לפני האירוע הגדול שלכם, לפניכם כמה טיפים מנחים שיבטיחו תיעוד מרגש יותר, מדליק יותר ומיוחד יותר: העדיפו צילומים בשעות היום ראשית, העדיפו תמיד להצטלם בשעות..

יוצרים הזמנות לחתונה אונליין ונהנים מכל היתרונות!

10 באפריל 2018
הזמנות לחתונה
אנחנו מאמינים שעם ההדרכה הנכונה בסופו של יום תצליחו לעבור את כל ההכנות ואת כל המשימות הקריטיות בצורה חלקה והכי חשוב מבלי לקרוע את הכיס, הזמנות לחתונה מזמן הפכו למשימה סופר קלה, לא כמו בעבר ולכן הרמנו את הכפפה והחלטנו לרכז את הכל במקום במקום אחד, שנתחיל? איך, כמה, למה והכי חשוב מתי – הכל במאמר הבא כמעט ואין דבר..

בלוג רנה

ברוכים הבאים לבלוג הכי שמח במזרח התיכון!

כאן תוכלו לקבל את כל המידע שאתם באמת צריכים על חתונות, אירועים, ימי הולדת ואירוח במקסימום סטייל ובמינימום תקציב, תוכן סופר איכותי וממוקד מבית היבואן.

חיפוש בבלוג

חדשים באתר רנה

עקבו אחרינו בפייסבוק

עמוד החתונות

חדשים באתר קיטיטוס

עקבו אחרינו בפייסבוק

עמוד יום הולדת
צ’אט עם נציג אונלייןשאל שאלהמענה אנושי
מ- 10:00
צ'אט עם נציג

לפני שמרימים את הטלפון ניתן לחסוך זמן רב ולהתכתב עם נציג מטעמנו שזמין לענות לכם על כל שאלה
לחץ לשיחה עם נציג אנושי עכשיו סגור כעת

שירות לקוחות

לקוח קיים? שיחת ווטסאפ עם נציג בכל פניה בנוגע להזמנתך בקליק במספר 051-260-7868 (:
09:30-16:30 ימים א-ה

מכירות

אנחנו נשמח לדבר איתכם, אל תשאירו בבטן וחייגו 1700-707-737
שעות פעילות המוקד: ימים א’-ה’ בשעות 16:30 - 09:30

עדיין אין לך משתמש באתר? לחץ להרשמה

תהליך הרשמה מהיר ופשוט באמצעות קבלת מסרון לפלאפון
מגוון הטבות ללקוחותינו ומצטרפים חדשים

מיד עם סיום ההרשמה נשלח אליך הודעת סמס עם סיסמת התחברות לחשבונך.
רשום כבר? לחץ לכניסה

תהליך הרשמה מהיר ופשוט באמצעות קבלת מסרון לפלאפון
מגוון הטבות ללקוחותינו ומצטרפים חדשים

צ'אט עם נציג בווטסאפ